برند های لباس

لاکچری‌ترین برندهای لباس بچه گانه

دنیای مد کودکان و نوجوانان پر از مارک‌هایی است که در صدر جدول قرار دارند. بهترین طراحان مد و لباس بچه گانه دنیا بخشی از وقت خود را صرف این چالش پوشاک کودک می‌کنند تا برخی از گران‌ترین و زیباترین کلکسیون‌ها لباس کودک را که تاکنون تصور کرده اید را طراحی کرده و روانه بازار کنند. در این بخش می‌خواهیم نگاهی به لوکس‌ترین برندهای پوشاک بچه گانه در جهان بیاندازیم.

 

  • BALMAIN  برند بالمِین

 

برند بالمِین یکی از معروف‌ترین برند‌های فرانسوی است که افراد مشهور علاقه‌ خاصی به این برند دارند. این برند لباس‌های بچه گانه رسمی‌تری را طراحی و تولید می‌کند که هدف آن‌ها تأکید بر ظرافت کودکان و ماهیت وجودی آنهاست. طرح‌های برند بسیار زیبا هستند و سبک‌های مختلفی را در بر می‌گیرند که همین باعث شده که این برند در صدر جدول باشد و همیشه بالاتر از بقیه برند‌ها قرار بگیرد.

 

  • MISHKA AOKI  برند میشکا آعوکی

 

برند Mishka Aoki کلمه مترادف لوکس و ثروت است. لباس‌های بچه گانه آنها شاهکارهای اصیلی هستند که کودک شما را به یک شاهزاده تبدیل می‌کند. در کالکشن سال 2017 برند میشکا آعوکی با طراحی پیراهن‌هایی بچه گانه مشابه لباس عروس با دامن های بلند سعی داشت تا دختر بچه شما را به عروس کوچک تبدیل کند. شعار این برند پیروزی در زیبایی و سبک است!

  • BABY DIOR  برند بیبی دیور

 

بیبی دیور بخشی از مارک معروف جهان یعنی Dior یکی لاکچری ترین برندهای لباس بچه گانه است. محصولات کودک دیور هم از کنترل‌های کیفیت سختگیرانه همانند محصولات بزرگسالان عبور می‌کند و این برند یک بخش اختصاصی در مورد ایده‌های جالب برای محصولات نوزادان ایجاد کرده است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. هدف اصلی دیور از طراحی و تولید پوشاک بچه گانه تبدیل شدن به مارک تجاری مورد علاقه والدین است که به دنبال لباس‌های کلاسیک و اصیل برای بچه‌های خود هستند.

دیور یکی لاکچری ترین برندهای لباس بچه گانه  که به‌خاطر اکسسوری‌های ماهرانه و مجموعه‌های مد روز مشهور است، ممکن است اولین جایی نباشد که ذهن شما برای لباس‌های بچه‌گانه به آن می‌رود. با این حال، این برند فرانسوی بیش از نیم قرن است که به کودکان لباس می پوشاند. راه اندازی بوتیک بیبی دیور در پاریس در سال 1967، دیور را به یکی از اولین خانه های مد بزرگ تبدیل کرد که مجموعه های اختصاصی فقط برای کودکان داشت.

مجموعه جدید آن (که در ماه ژوئن عرضه شد) با استفاده از الگوهای تازه و سه راهی های گرافیکی به سبک افسانه ای عاج، رابطه همزیستی بین انسان و طبیعت را جشن می گیرد. اگر می‌خواهید این جشن را یک قدم جلوتر ببرید، توصیه می‌کنیم اولین کالسکه کودک دیور را بخرید، که با طرح مایل بی‌نظیر این برند عرضه می‌شود. و اگر چه چنین ولگردی ممکن است باعث تردید شود، فقط به یاد داشته باشید که کودکان مانند اتوبوس هستند. به محض اینکه یکی بیاید، دیگری فاصله چندانی ندارد—بنابراین بهتر است پول خود را صرف محصولاتی با کیفیت میراث جدی کنید. فقط یک نکته از ما به شما.

  • GUCCI  برند گوچی

 

همه‌ ما برند مطرح گوچی را می‌شناسیم. اما آن را به عنوان برند معروف لباس کودک نمی‌شناسیم. این مارک مشهور مد ایتالیایی، یکی از خط‌های تولید محصولاتش را برای طراحی محصولات مد . لباس بچه‌گانه اختصاص داده است که شامل لباس و لوازم جانبی است. خط تولید پوشاک بچه ها بسیار متنوع است و شامل خیلی چیزها می‌شود. از جوراب گرفته تا کیف و کوله پشتی. هدف برند گوچی در تولید پوشاک کودکان این است که هر پوشاک نه تنها باید بهترین نتیجه را داشته باشد، بلکه ایده برقراری ارتباط با کودکان را هم در بر داشته باشد.

در حالی که برندهای دیگر سبک خود را برای سازگاری با جمعیت جوان‌تر طراحی کرده‌اند، گوچی یکی لاکچری ترین برندهای لباس بچه گانه با تفاوت از زیبایی‌شناسی به انتخابی خود، رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. این را با طیف محصولات آن، از شلوار جین دوزی شده کودکان گرفته تا کت‌های جذاب، نشان می‌دهد که به‌طور یکپارچه در مجموعه‌های اصلی برند قرار می‌گیرند؛ اگرچه تمایل گوچی به سیالیت جنسیتی به این معنی است که تفاوت زیادی بین این دو وجود ندارد. لباس‌های گوچی با ارائه طرح‌های ساختاریافته و پشت سر هم، حسی بی‌پیوندی را ایجاد می‌کنند که می‌توان آن را در تمام مراحل زندگی به کار برد. اما، نه، این بدان معنا نیست که شما می توانید کوله پشتی Gucci Monogram فرزندتان را برای استفاده شخصی خود ببرید.

 

  • برند دولچه گابانا Dolce & Gabbana

 

برند مشهور Dolce & Gabbana با ارائه طرح‌های بی‌بدیل و دقت در ظرافت و طراحی محصولات در بازار لباس بچه‌ گانه تحول ایجاد کرده است. دی اند جی در کلکسیون Mini Me (مینی من) به دنیای مد اثبات کرد که مادرانی که پوشاک فرزاندانشان را از این برند انتخاب می‌کنند، از جمله مادران مد روز در سراسر جهان به شمار می‌روند. محصولات D&G یکی لاکچری ترین برندهای لباس بچه گانه همیشه مترادف با کیفیت هستند و بچه‌های شما حق پوشیدن لباس‌های باکیفیت را دارند.

  • برند دولچه گابانا

پیدا کردن لباس‌های منحصربه‌فرد برای بچه ها می‌تواند سخت باشد، به‌ویژه وقتی تابستان فرا می‌رسد. به نظر می‌رسد همه بوتیک‌ها به همان لباس بچه گانه تابستانی از شورت‌های جین و لباس‌های لیبرتی متکی هستند که پیدا کردن فرزند شما در پارک را کمی سخت‌تر می‌کند. اما Dolce & Gabbana اینجاست تا به شما کمک کند.

با افزودن این لباس بچه گانه جسورانه، مانند لباس بچه گانه جلوی چین‌دار با چاپ گل سیسیلی که برای رقصیدن ساخته شده‌اند، به لباس‌های کودکانتان، ارزش فردگرایی را که خریدنی نیست – حداقل خارج از قلمرو مد – به آنها آموزش خواهید داد. و اگر می خواهید عنصر جلب توجه را به سطح بعدی ببرید، بهترین راه برای انجام این کار، پیوستن به آنها است. مجموعه‌های Mini-Me دولچه و گابانا، که توسط افرادی مانند بیانسه و بلو آیوی پذیرفته شده‌اند، به شما این امکان را می‌دهند که سبک‌های مشابه جوانان خود را داشته باشید تا کل خانواده بتوانند مد پیشرو باشند.

 

  •  برند فندی FENDI

 

برند فندی همیشه مترادف با مد و ظرافت بوده است و با راه انداختن خط تولید لباس بچه گانه باعث تکمیل شدن فلسفه این شرکت شده است. با خرید لباس بچه گانه از محصولات فندی، بچه‌های شما به مدل های کوچک تبدیل می شوند و کیفیت لباس بچه گانه برند فندی کودکان را از سرمای شدید زمستان محافظت می‌کند. بنابراین می‌‌توانید با خرید پوشاک بچه گانه زمستانه فندی برای فرزندانتان خیالتان از بابت آسیب دیدن پوست حساس آن‌ها در زمستان راحت باشد. فندی همیشه با تولید محصولات با کیفیتش به فکر کوکان بوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *